8 milliárd forint: új gazdára vár a világ egyik leggazdagabb embere által vásárolt McLaren
Az igen ritka McLaren F1 ezen példánya eddig alig több, mint 10 ezer kilométert hagyott csak maga mögött.
Az igen ritka McLaren F1 ezen példánya eddig alig több, mint 10 ezer kilométert hagyott csak maga mögött.
Ez a különleges és igen ritka versenyautó sokkal erősebb a 478 lóerős normál Ferrari F40-nél.
Korának egyik legdurvább sportkocsija volt a Porsche 959, melyből sokkal kevesebb készült, mint a nagy rivális Ferrari F40-ből.
Ez az izmos 8 hengeres szívó erőforrással szerelt ingolstadti szedán a 90-es évek elejéig tekeri vissza az idő kerekét.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat az egyedi külsejű, első féklámpát is felvonultató Bertone Nuccióra.
Az első tulajdonosa által árult BMW 630 CS eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A 620 lóerős V12-es szívómotorral szerelt Maserati MC12 értéke megközelíti az 1,5 milliárd forintot.
Jó eséllyel ez a világ legszerényebb futásteljesítményű Ferrari F40-ese, ami éppen új gazdára vár.
Több mint 15 millió forintot kérnek ezért a keveset futott patinás Skoda 110 R-ért.
Ez a méregdrága bajor szupersportkocsi a gyártás legelején látta meg a napvilágot.
A látványos külsejű Alfa Romeo TZ3 olyan ritka, hogy sokan nem is tudnak a létezéséről.
A kiváló 6 hengeres szívómotorral szerelt kék szedánt nem túl sokat használták az elmúlt közel három évtizedben.
Ez a bukólámpás hátsókerék-hajtású Lamborghini Diablo SV egyenesen a 90-es évekbe repít vissza bennünket.
Ez a komoly terepjáró-képességgekkel rendelkező kisautó jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
Feltűnt a színen egy régi Volvo 240 DL, mely élete szinte teljes egészét garázsban álldogálva töltötte.
Vélhetően nem nagyon létezik ennél szerényebb futásteljesítményű Ferrari BB 512.
A Tesla Model S 100D Performance Shootingbrake egyediségét alaposan meg kell fizetni.
Ez a sportos vonalvezetésű patinás Skoda egészen a 70-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A jó öreg Volkswagen Bogár többe kerül, mint egy vadonatúj 8-as Golf.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este árverés legnagyobb értékű kocsija ez az 1948-as Ferrari.